دکتر زنان

Wiki Article

از طرف دیگر، عدم دسترسی مناسب به این نواحی توسط خود فرد، حذف این موها به وسیله تیغ یا وکس را برای مردان بسیار سخت می کند. به همین دلیل، لیزر موهای زائد یک روش مناسب و بسیار کاربردی برای حذف کامل موهای کمر و رفع مشکلات ناخوشایند ناشی از آن می‌باشد

Typically the shedding of your treated hairs will take about two to a few months. These hairs really should be permitted to tumble out by themselves and really should not be manipulated by the affected individual for sure motives, mainly in order to avoid infections.

دستگاه برداشتن مو یا لیزر رفع موهای زائد، دستگاهی است که فرایند از بین بردن موهای ناخواسته و زائد را، با استفاده از قرار گرفتن در معرض پالس‌های نور لیزر انجام می‌دهد که منجر به از بین بردن فولیکول مو و عدم رشد مجدد مو می‌شود.

ژان ژاک برای اولین بار به ابداع یک تیغ ایمن در ۱۷۶۲ پرداخت.[۱۹] پس از او در سال ۱۸۹۵ یک تاجر آمریکایی به‌نام کینگ سی. ژیلت، نوعی تیغ مدرن، تیز، ایمن، باریک، ارزان‌قیمت و قابل استفادهٔ مجدد را ابداع کرد.

انواع، مزایا، ماندگاری و قیمت با گذشت سن، پوست صورت به دلیل کاهش خصوصیت ارتجاعی و حجم کمتر، خطوط و چین و چروک‌هایی را نشان می‌دهد و شکل صورت تغییر

دستگاه لیزر رفع موهای زائد اصل اولیه در استفاده از لیزر مو استفاده از یک طول موج از فوتون و پالس مدت‌دار برای به دست آوردن اثر مطلوب در بافت هدف و حداقل اثر منفی بر بافت اطراف است.

همچنین می‌توانید برای بهبود موارد گفته شده از کرم‌های خاصی استفاده کنید.

A hair removal laser in 2011 R. Rox Anderson and Melanie Grossman[5] uncovered that it had been attainable to selectively concentrate on a certain chromophore having a laser to partly injury basal stem cells inside the hair follicles. This process proved to achieve success, and was first applied in 1996.

نازیلا دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در ۰۰:۴۱:۲۸ قبل از ظهر سلام و عرض ادب میخواستم بدونم پروب‌دستگاه با پوست تماس پیدا میکنه و یا خیر ؟و اگر جواب مثبت هست چه تمهیدی برای ضدعفونی انجام‌میشه ممنونم

محتویات این مقاله ممکن است غیر قابل اعتماد و نادرست یا جانبدارانه باشد یا قوانین بهترین مراکز پزشکی حقوق پدیدآورندگان را نقض کرده باشد.

پس از انجام لیزر، اگر مواردی را رعایت کنید، دچار سوختگی یا تورم در قسمت تحت درمان نخواهید شد:

پرتوهای نوری لیزر سبب از بین رفتن فولیکول‌های مو می‌شود و این پرتوها، پرتوهای خاصی هستند که خاصیت یونیزان ندارند در نتیجه پرتوهای لیزر سرطان‌زا نبوده و این مورد یک باور غلط در بین عموم است.

این فرآیند به طور کلی هیچ دردی را برای شما به وجود نمی‌آورد. اگر هر دردی در کار باشد، بسیار ناچیز است. این وضعیت البته به ضخامت پوست و شرایط اولیه خود فرد نیز بستگی خواهد داشت.

عوارض لیزر موهای زائد چیست ؟ · پایگاه خبری هفت روز خبر

Report this wiki page