چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شویم و پولدار شویم؟

Wiki Article

بحران کرونا و اثر آن بر حرفه حسابداری

قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آئین‌نامه‌های اجرایی آن

داشتن سابقه تجربی لازم و قابل قبول و شرایط سنی برای سایر موارد به شرح زیر است:

در این مطلب نکات مهمی که در قبولی آزمون نظام مهندسی بین همه رشته ها مشترک است و باید در نظر بگیرید را صفر تا صد بررسی می کنیم.

مدت زمان آزمون بهسازی و گودبرداری: ۱۲۰ دقیقه (هر تست به طور متوسط ۴ دقیقه)

مدت زمان آزمون نقشه برداری: ۱۲۰ دقیقه (هر تست به طور متوسط ۲ دقیقه)

در این مطلب به بررسی صفر تا صد اپلای و اخذ بورسه تحصیلی می پردازیم.

چنانچه رشته فارغ التحصیلی داوطلب با رشته آزمون وی مطابقت نداشته باشد ، سنوات کاردانی اوبرای آزمون نظام مهندسی محاسبه نمی شود. سوابق کاردانی برای آزمون نظام مهندسی به غیر از رشته عمران (محاسبات) و معماری (طراحی) در صورت هم رشته بودن با رشته آزمون، از تاریخ اخذ مدرک کاردانی تا زمان اخذ مدرک مهندسی به ازای هر پنج سال کامل یک سال و حداکثر دو سال به سنوات مهندسی اضافه خواهد شد.

سلام.برای رشته برق گرایش قدرت باید کدوم دسته رو انتخاب کنیم و چ زمانی آزمونه؟؟پاسخ مشاور هیوا: سلام تاسیسات برقی را انتخاب کنید. محمد

 لازم به ذکر است با آغاز نام نویسی آزمون نظام مهندسی، لینک ثبت نام در این مقاله فعال شده و هم چنین در کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی شده است.

فراموش نکنید که آزمون نظام مهندسی نمره منفی دارد. بنابراین تا زمانی که درباره جواب یک سوال اطمینان کافی ندارید، از وارد کردن پاسخ در برگه پاسخ‌نامه جداً خودداری کنید.

آزمون ورود به حرفه معماران تجربی: مدرک دیپلم فنی­‌حرفه‌­ای و یا سایر موارد

با توجه به مصوبات «کمیسیون هم ارزی رشته ها» ، همه دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی با عناوینی غیر از «۷ رشته اصلی» که در ابتدای این گفتار ارائه شد و دارندگانی که مدرک دکتری مهندسی بدون داشتن مدرک کارشناسی مرتبط با رشته اصلی دارند، بایستی به منظور آگاهی از امکان دریافت پروانه اشتغال به کار در رشته و صلاحیت مورد نظر، به مرجع مقاله اداره کل نظام مهندسی ساختمان محل عضویت خود مراجعه کنند.

آزمون نظام مهندسی برای رشته های زیر به صورت سالانه برگزار می شود. اگر شما قصد دریافت پروانه اشتغال به کار حرفه ای از نظام مهندسی ساختمان به منظور اشتغال با گواهی امضاء رسمی در داخل کشور دارید، بایستی دانش آموخته رشته های زیر باشید:

Report this wiki page