فلزیاب

Wiki Article

اگر قصد فروش طلایاب یا گنجیاب خود را دارید، می‌توانید از راه‌های زیر به فروش آن‌ها بپردازید:

قیمت لورنز زد وان به دلیل وارداتی بودن بین ۸۰ ـ ۸۵ میلیون

فلزیاب چند کاره ( نقطه زن، شعاع زن، اسکنر، لایو سنسور ) فلزیاب دو کاره (نقطه زن، شعاع زن )

ربات‌ها آشپز می‌شوند/ تاثیر شکل ربات بر تعامل با انسان‌ها

طلایاب و گنجیاب دستگاه‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا طلا و گنج‌های مخفی را پیدا کنید. این دستگاه‌ها در واقع نوعی مترداف فلزیاب هستند که برای شناسایی و جستجوی فلزات گران‌بها طراحی شده‌اند.

طراحی شگفت‌انگیز یک خانۀ بیابانی که هنوز ساخته نشده است

تبعیض توانایی ردیاب فلز در شناسایی اهداف دفن شده بر اساس خاصیت رسانایی و یا آهنی آنها است. با شناسایی دقیق یک هدف دفن شده می توانید تصمیم بگیرید که آن را حفر کنید یا آن را به عنوان یک ناخواسته در نظر بگیرید و به جستجو ادامه دهید.

خود این واحد شامل یک جعبه کنترل و فلزیاب یک شفت قابل تنظیم است که یک سیم پیچ وانت را نگه می دارد که می تواند شکل و اندازه متفاوتی داشته باشد.

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

برای راحتی و انتخاب آسان کاربران گرامی در لیست زیر تمامی دستگاه ها با تفکیک رنگ مشخص شده است.

فلزیاب حرفه ای دارای قدرت بیشتری نسبت به سایرین هستند. از ویژگی های این فلزیاب میتوان به وزن سنگین و حجم نسبتا متوسط آن اشاره کرد که دلیل آن مصرف زیاد برق این دستگاه است که در آن برای تامین برق از باتری های اسیدی شبیه موتور سیکلت استفاده میشود.و معمولا باتری های آن به کمر بسته میشود.

لطفا جهت خرید محصول تماس بگیرید برای پشتیبانی محصولات تیکت ارسال فرمایید

میدان الکترومغناطیسی منتقل کننده انرژی را هدف قرار می دهد تا بتواند آنها را شناسایی کند.

براساس یکی از این فرمول ها هرجا میدان الکتریسیته تغییر کند میدان مغناطیسی نیز تغییر می کند. فرمول دوم می گوید وقتی میدان مغناطیسی تغییر کند میدان الکتریکی هم تغییر می کند. در واقع مکس ول معتقد بود که الکتریسیته و مغناطیس بخش هایی از یک چیز هستند و آن الکترومغناطیس است. با درک این مساله میتوان به عملکرد دستگاه های فلزیاب پی برد.

Report this wiki page